Forum Zarządzanie UMK Strona Główna Zarządzanie UMK
Forum studentów IV roku Zarządzania UMK


Krótki regulamin forum. Przeczytaj koniecznie!

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Zarządzanie UMK Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
mk
Administrator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 1266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: toruń citi
Płeć: Mężczyzna

 PostWysłany: Sob 21:09, 26 Sty 2008    Temat postu: Krótki regulamin forum. Przeczytaj koniecznie! Back to top

Zgodnie ze zdaniem większości osób zarejestrowanych na forum, wprowadzamy kilka zasad. Jak sami zauważycie nie są one rygorystyczne, dlatego uważamy, że każdy się do nich dostosuje.


REGULAMIN FORUM:

1. Mając jakiekolwiek problemy z działaniem forum poczytaj FAQ

2. Jeśli nadal Twój problem nie został rozwiązany skontaktuj się z jakimkolwiek moderatorem lub adminem, postaramy się pomóc.

3. Jeśli nurtuje Cię jakaś sprawa związana z działaniem forum lub studiami, zanim zechcesz się nią z nami podzielić skorzystaj z opcji SZUKAJ.
a) jeśli znajdziesz temat o podobnej problematyce zapoznaj się z nim i jeśli nadal nie rozwiąże to Twojego problemu napisz posta w tym temacie.
b) jeśli nie znajdziesz tematu o tematyce zbliżonej to Twoich wątpliwości - załóż go!

4. Staraj się nie powielać wątków, które już istnieją na forum. Umili to życie osobom odpowiedzialnym za forum (bo jak wiadomo to też ludzie, których jakby nie patrzeć widujesz na uczelni).

5. Szanuj wypowiedzi innych i nie "rzucaj w nich błotem/mięsem", pokaż że jesteś przyszłą inteligencją tego narodu.

6. Off-topy są mile widziane tylko w jednym dziale TU.
Off-topy w innych działach są zakazane, przede wszystkim w działach z kategorii STUDIA i SPECJALNOŚCI, gdyż te działy mają organizować nasze życie studenckie (w kwestii nauczania), a nie dezorganizować informacje, które są ważne dla nas wszystkich.
Częsty Off-Top w tych działach będzie karany ostrzeżeniami (5 ostrzeżeń = BAN).

7. Co do sztuki pisania to wolna ręka, byleby było czytelnie i zrozumiale.

8. Nieprzestrzeganie powyższych zasad będzie karane ostrzeżeniami. Rażące niedostosowanie się do zasad będzie oznaczało bana.

9. W podpisie należy umieścić informację o:
- studiowanej specjalizacji (jeżeli jesteś na 4 roku Zarządzania);
lub
- roku i specjalizacji (jeżeli jesteś na 5 roku Zarządzania);
lub
- kierunku i roku studiów (w pozostałych przypadkach)

Dodatkowo należy zaznaczyć czy jesteś Studentem studiów:
- stacjonarnych (dziennych), wpisując s1 (dla studiów licencjackich) lub s2 (dla studiów magisterskich)
- niestacjonarnych (zaocznych), wpisując n1 (licencjat) lub n2 (magisterka).

Brak stosownego podpisu będzie karany ostrzeżeniem.



Regulamin może ulegać zmianom, o których Administracja będzie informować poprzez napisanie nowego posta w tym temacie.




___________________
edited by mackingus
8 paź 2010r., 16:35


Ostatnio zmieniony przez mk dnia Sob 16:55, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Zarządzanie UMK Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach